vi delade på ordet "kärlek" jag tog kär du tog lek ...

Hi ! Lyssnar på musik och chattar med min underbaraste vän Andrea :) Idag tog jag fel buss med min syrra hahaha vi åkte fan enda fram till Willys . Kom för sent typ 20min men vem bryr sig. Första lektionen var eng med Siv asso cook irriterande människa -.- Vi hade eng läxförhör kunde typ inget haha jag och Yagmur fuskade lite men schh... :) Efter de hade vi håltimma vi gick ut och kollade på hur alla barn joggade eller hur man ska kalla det nu. Andra kollade så klart på den "kattiga" lärare . Vi hade hemkunskap idag vi gjorde pizza :P Jag var med Sab, Alicia och Sophia okej det var kaos. Efter de hade vi sv prov det gick bra för mig eller aa det känndes bra . Vi slutade halv 3 idag. Gick till tumba centrum med Sophia för skulle möta mamma där . Vi shoppade lite sen åkte vi till skolan igen för att hämta min syrra . Kom hem hjäpte mamma att städa och runt sex gick jag ut med mamma för vi skulle promenera :) Nu ska jag kolla på en skiit bra film !! Bloggar mer imorgon godnatt ! Oliiw ♥
Nu kommer det lite bilder från dagen och lite mer gammla bilder.

HAHAHA visst ser den gott ut? :)





Kommer alltid vara brevid dig vad som än händer <3

Vi tillsammans hela livet och lite till ! Älskar er tjejer <3


Kommentarer
Postat av: Andrea :*

Hahaha awww älskarej vroor vi föralltid fett gamla bilder på en va jag brunett btw piffas ser inte god ut Hahaha driver cook smaskig vill ha nu:****

2011-09-29 @ 22:54:37
URL: http://cutiieess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0