Så länge du andas ANDAS JAG

Hej! Kom hem för 2 timmar sen e helt döööd eller mina fötter e de. Idag på träningen var det kaos blev fan arg också på tränare -.-. Idag har det inte hänt så mkt hade en vanlig skoldag förutom att vi hade orientering idag men det var kuuuul att orientera med min älskling (Andrea) haha vi snackade hela lektionen om allt och alla :) Vi hittade ingen nummer av det som stog på kartan men hade ändå kul. Vi slutade 16 så kom hem åt och bytte om till fotbolls kläder. Efter träningen fick jag vänta 20 min i tumba centrum på bussen . Kom hem kollade på min serie och duchade. Nu lyssnar jag på musik och messar med min mormor haha (Leila) sköön hon är =) Nu kommer det några bilder från dagen :)




Så haha lite mobbade bilder . Men ska dra nu Godnatt ;**  Oliiw <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0