Hej igen ;)

Tänkte blogga igen. Så idag har dagen vart ganska bra eller aa förutom att Andrea var cook jobbig men det kan vi strunta i ; ) Vi slutade halv tre idag så jag Sophia och Alicia skulle göra nåt tillsammans. Vid halv fyra mötte jag Sophia brevid vivo och sen gick vi ner till Alicia hade skit kul tillsammans haha Alicia fick damp på mig . Älskar dig min krigare. Juste hade hemkunskap idag vi gjorde kanelbullar mums ;) Alicia krigade för mat så det blev lite bråk haha ;P Just nu så pratar jag med min underbara vän Ada som bor i Polen men vi försöker att inte tappa kontekten det e bra tycker jag . Men ska blogga oftare LOVAR! Ska dra nu vi hörs godnatt. Oliiw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0