håll mig hårt eller släpp mig helt. klarar mig utan falska vänner

Hejsan! snackar på skype med skit sköön brud :P Idag började jag 8.00 första lektionen va so haha Andrea bråkade med Nathalie asso dog av garv :) Vi slutade halv 2 idag så efter skolan va jag med Alicia och Sophia och min lila kusin Filip . Alla vi körde fotboll tänk er asso Filip som e 1år spelade fotboll det såg fett roligt ut. Sen gick vi till soutside men jag orkade inte va där så jag och Sophia tog buss och åkte hem. :) Juste polisen var i skolan idag :o HAHAHA jag ba - Alicia de kom för att hämta dig 
                                               Sophia ba - de kom för att hämta Alicia TILL skolan. hahaha de e fett skööna.
Men lägger ut några bilder från dagen innan jag drar.

HAHAHA gillar nt att visa mitt face ; P

kolla va sööööt han är! älskar dig min lila fotboll proffs ♥ /Oliiw


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahahaha vaa skön Sophia haha älskarej bror <33

2011-10-01 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0