AJJJJ det räcker!!! (Rabia style)

Heeeej!! Hur mår ni? Idag har det inte hänt så mycket men tänkte blogga ändå : ) Började 8.00 idag så vaknade åt frukost tog på mig kläder och borstade tänderna efter de så sprang jag till bussen med min syrra . Kom för sent som alltid haha Nathalie fick damp (inget nytt). När jag kom in i klassrummet så ringde Leila så vi snackade lite men sen så pluggade jag inför so-provet. Hade musik idag vi ska kunna spela 3 låtar utantill ;o men ajja efter de så hade vi lunch och sen så hade vi svenska. Vi slutade 14.00 idag så det var ganska sköönt dag idag men sen så fick jag åka till Skärholmen för att chefen skulle skriva under asso om den där prao-plats . När jag kom hem så kollade jag på min serie och pluggade lite för vi ska ha no-prov imorgon. HAHA Andrea ringde mig. Hon hade panik hon ba - Oliiw hjäälp jag kan ingenting jag kommer få IG haha stackars men jag hjäpte henne så det känndes bra för henne (tror jag?) Juuuuuste fick klassfoto idag!! ;D haha ska lägga ut den idag så får ni se vår cp-klass idag. Men ska dra nu vi hörs imorgon godnatt !! Oliiw <3


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hhahahahhaha ja de klart tack broder :****

2011-09-28 @ 17:09:26
URL: http://cutiieess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0