shooo de va länge seeen!

shoo linda här har inte bloggat på skit länge har inte pallat men OLIIIIWIA har tvingat mig såå gör ett inlägg här :P gjorde ny design :) hoppas oliw gillaren ♥
igåg var jag med yagmur :) vi åkte runt haha ne men först gick vi t tumba efterskolan o vi såg rasmus kevin o nån o vi köpte dricka sen åkte vi till älvsjö o bytte till farsta strand sen bytte vi till tunnelbana mot farsta haha för att jag skulle kolla prao där men chefen va inte där så vi gick o chilla i centrum :P sen åkte vi till huddinge centrum o gick in i varenda affär o fråga om prao INGEN tog emot förutom apotek -.- så yagge tog där sen efter typ kl 6 så skulle ja åka tbx t farsta men vi satt på perrongen o missa (ja driver nt) typ 6 tåg hahaha de va fett kul o ba kolla på folk sen tillslut så åkte jag t farsta.


japp nu sitter jag hemma hos min syster i Farsta o passar Bilel själv :/  senare ska ja tagga t Kista ....
lördag idag fett skönt chill e själv oxå :D livet e bra aaa haha fett fail Leila ba ringer mig på skype o ba linda kolla min rand ja e fett brun (fast hon e röd) ja ba eee vilken? sen ba juste vi e ovänner så klicka ja HAHAHAH va tuuunng


jaja pallar inte skriva mer herråå TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH ♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha vaaa du leker

2011-10-15 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0