Saknar dig!

Heeejsan!! Sitter och skriver en tråkig "travel book" -.- Japp dagen gick snabbt . Blev bjuden på Yagges fest så jag ,Andrea och Sophia funderade hela dagen vad vi ska köpa för presnt asso faaaan va svårt hatar att göra presenter det e så svårt att välja . HAHAHA efter lunchen Daniela våldtog mig :o hahaha älskar dig men ialf vi slutade runt 14.30 mamma kom och hämtade mig så vi åkte och handlade lite . Kom hem kollade på tv snackade på skype med Andrea och pluggade. Imorgon blir de fredagsmys med mammsen :) Älskar henne hon har sååå STOR hjärta . Faaan va jag saknar mina vänner från Polen speciellt en (PIZMAK) men ska åka till Polen på höstlovet yeeeeess!!!
Börja kommentera för fan ;) På hemkunskapen gjorde vi äckliga pannkakor eller vad man ska kalla det för . Hej då så länge ;**
Oliiw♥
Vill ha honom !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0