muuusik :)

Kan inte sluta tänka på höstlovet haha det kommer bli skiit kul jag och Sophia kommer gå på IT kurs !! =) Vi åkte till rättegången idag Alicia kom försent så klart . Det var fett rolig tycker jag hahaha Andre sömnade nästan på mig. Miiiin älskling bara miiin!! Imorgon blir de skriskor och vanlig skoldag ska försöka snacka med Andrea för jag vet nt vad som är det med den där tjejen hon e ba ledsen och får damp på alla ;/ Efter skolan ska alla vi till donken tror jag? äntilgen e jag klar med alla prov,förhör och läxor yeees ;P Vi kommer få macbook efter jullovet !!! 100% säkert . Den här skolan äger !!! Andrea bror jag vet att du läser det här så ring mig på  morgonen <33 Ska dra nu godnatt ;**
Oliiw ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0