lööördag :)

Heej!! Kom hem för en timme sen från min kussins fest. Det var fett roligt jag skarattade så mycket .Det kom många gäster . Tack för en underbar dag älskande kusin !! <33 Idag var jag i religon skola gjorde inget speciellt förutom att va med mina vänner snackade och allt. Sen kom min kussin och vi gick till ica för hon skulle köpa några grejer till festet sen drog vi direkt till henne. Jag var där kanske 3 timmar sen gick jag med Knarik och Esra hem. Nu sitter jag och chattar är astrött tror att jag ska gå och lägga mig. Imorgon blir de bio kanske? Vi får se men bloggar mer imorgon godnatt /Oliiw ♥

Älskar dig kusin! Världens bäästa kusin !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0