Kärlek är som schack - ett feldrag och du är matt

Hej. Ska kolla på top model nu och sen blir det säng : ) Dagen har varit okej på slutet fick jag ont i magen och mamma kom och hämtade mig . Kom hem sov lite så det gick över lite fast det gör fortfarande ont ;( Snackade med mamma om pyjamasparty och jag fick !! Ska bjuda bara de som jag brukar vara mest med asso mina närmaste . Redovisningen gick skiit braa!!! Är faktist glad och stolt :P Imorgon blir det hemkunskap . Ska dra top model börjar godnatt.
Älskar dig min underbaraste mamma . Livet utan dig skulle vara kaos <3

Kommentarer
Postat av: MImmi

Va fin din mamma är liv :) <3

2011-10-20 @ 18:09:29
Postat av: Oliiw

Tack :) <3

2011-10-20 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0