Hatar orientiering !

Shaa. Kollar på ice age 2 med min syrra :P Idag hade vi idrottsdag (orientiering). Jag var med Andrea haha hon kan inte orientera jag sa till henne vänta jag kommer snart sen hon gick tillbaks och gjorde nt ett skit -.- Resten av orienteringen fick jag va med Dilek och Maria haha Dilek gick runt och försökte hitta kontroller medan jag och Maria lyssnade på musik. Efter 3 timmar gick vi vilse :o Vi va fett rädda visste nt var vi va ringde Roberto och allt men han sa att vi ska försöka hitta vägen tillbaks . Det började spökregna alla vi va genöm blöta vi mötte Daniela och Monika för de gick också vilse . Jag gjorde illa mig så alla de hjälpte mig (snälla de är) Maria nästan svimmade så Dilek fick bära henne resten av vägen. Alla vi visste nt vart vi va svär det var kaos sen lärare körde hem oss . VILKEN TUR!! Jag kom hem så kännde jag på mig att jag börjar bli varm så fick feber ;/ Imorgon blir de religion skola och chill  men bloggar mer imorgon godnatt ;** /Oliiw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0