Förlåt

Sorry att jag nt bloggade men nu ska jag skriva lite om de 3 dagarna :

Fredag : Skolan var som vanligt men sen efter skolan gick jag Andre, Sophia och Yagge till tumba centrum för jag och Andrea skulle köpa present till Yagmur . Efter de så passade jag min lila kusin (Filip) i tumba för min moster skulle köpa en grej sen tog jag buss till min mormor . Kom hem pluggade lite och så ringde mimmi och frågade om jag ska till soutside det gjorde Andrea också hahaha så jag bytte om och gick dit. Det va fett kul först så lysnade vi på några som rappade sen drog vi till 1up för Andrea ville gå dit så vi va där en kort stund sen så var det tråkigt så vi drog till drive-in och där var mimmi och hennes kompis Divya så vi  stannade lite och snackade eller aa vissa garvade åt ingenting :P men ilaf sen så alla vi (jag, Andrea, Mimmi, Divya, Aldin och en till kille) gick till tumba centrum och gick hem .

Lördag : Vaknade runt 10 åt frukost och åkte till min religion skola . Efter det så gick jag till donken men några men jag gick typ hem direkt gör skulle fixa mig till Yagges fest. Jag kom hem plattade håret sminkade mig ,bytte om och mamma körde mig till tumba centrum för där skulle jag möta Andrea och Sophia men de sa att de kommer om 5 min så fick vänta på de en halv timme cook irri -.- Vi kom försent typ 30 min . Det var fett kul vi rökte VP , åt , dansade och körde olika lekar. Kom hem runt 10 asso  Sophias pappa skusade hem oss.

Söndag (idag) : Vaknade runt 11 kollade på tv och gjorde läxor sen så taggade jag till träningen . Kom hem åt ,duchade och så pluggade . Nu kollar jag på tv och chillar men det var allt godnatt ;** /Oliiw ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0