Falska vänner är som löv , dem finns överallt!

Shaa! Håller på att plugga till so-prov den e redan imorgon -.- Idag var jag hemma hela dagen och chillade typ kollade på film, lyssnade på musik, chattade , messade och sov haha intessant liv jag har vet ;D Imorgon slutar jag 16 åhh vad jag orkar inte med skolan men vad ska man göra . Hoppas att Andrea kommer imoron för utan henne är det ännu tråkigare . Spaniorka (Alicia) kommer säkert komma försent det gör hon varje dag börjar tröttna på henne :P Men jag bloggar mer imorgon efter träningen . Godnatt ♥
/Oliiw


Kommentarer
Postat av: andrea

aww bror :* dsm , o nej de va nte jag på den där bilden haha äru blind bror <33333

2011-10-02 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0