De bara e så.... (låten e grym)!

♥Heeej!! Som jag sa så ska jag berätta om igår och idag så börjar med att berätta om igår så vi slutade runt halv 3 igår och jag åkte direkt hem för skulle byta om hade ketchup överallt !! Bara för Sophia och Andrea ville ha ketchup på sina hamburgare så var jag helt smutsig alla glodde som om jag gick i 6års och kunde inte äta haha-.-Efter det så mötte jag Sophia vid vivo (hemköp) och vi tog buss till tumba centrum där stog och väntade redan på oss Andrea och Daniela . Vi stog där lite innan vi drog till donken för Andrea försökte haffa en kille (haha). Jag träffade också mimmi så vi stog och prata lite :) På väg till donken dog vi alla av garv ;P När vi kom in till donken så beställde alla sina paj och pomes . De var några tjejer där som glodde på oss fett mkt det kanske därför för att Andrea garvade så högt. Sen så åkte Daniela hem för hon skulle ha träning men jag, Sophia och Andrea gick till bio scenen för vi frös och ville sitta där och snacka lite men nej nej en dum mäniska måste öppna en dörr (Andrea) så att larmet gick !! Alla vi sprang !! Sophia ba : Tänk om de polisanmäler det där jag ba: men då säger vi ba att de va Andrea haha. Sopia : hahaa aa sen Nathalie (vår lärare) kan komma med gula klassen på vår rättegång HAHAHAHAHAHAHAH sköön du e Jijih. Efter de stack Andrea hem och jag och Sophia gick till min moster och hälsade på Filip . Sen åkte vi hem. Idag har inte hänt så mycket förutom att jag va med Sophia lite och sen pluggade . Nu snackar jag på skype och messar  med mitt allt ;) Okej det börjar kännas att den här inlägget e väldigt lång men ska dra nu vi hörs imorgon men innan jag går laddar jag lite bilder från igår och idag.

hahaha Andrea din tjo.... (får inte säga den där ordet vi slog vad) Du åt allt det här själv ;P

Ja, så här mycket pluggar vi på lektoner (not!) ;P

hahaha kolla de ;P De håller på med mobilr på lektionstid och lärare säger inget ;D


Godnatt everybody ;** Oliiw♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0