Ajj ;'(

Heej allihop . Har skiit ont i fingret skärde mig med skit vass kniv och såret blev så djup att jag fick åka till vårdcentralen och där sa de att om den gör fortfarande ont och om jag får feber så MÅSTE jag komma tillbaks . Annars har dagen varit okej vi hade hemkunskap och gjorde kyckling med patatis gott :) Resten av dagen har jag varit hemma och chillade okej chillade inte direkt för mitt finger gör så jävla ont man kan se benet till och me :/ Imorgon börjar vi 8.45 och vi ska samlas i tumba centrum för vi ska till brosjö och orientera där (skiit tråkiig) -.- Men ska gå nu för mamma ropar bye bye ;**
Nu kommer en bild från dagen :
 Oliiw ♥
Mina 3 änglar kärlek till er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0