34/35 !!

Heej alla guzzar ;D Fick so och sv provet idag är sååå glad. So fick jag 27/29 och sv fick jag 34/35 . Kan inte den här dage bli bättre?! Juste förlåt att jag inte bloggade igår men hade skit mycke att plugga på. Idag har vi börjat 8.20 och första lektionen har vi haft nån test eller prov venne vad det där va riktigt men typ alla skolor gjorde de och tävlade sen hade vi håltimma så jag, Sophia, Andrea och Yagmur gick till tumba centrum för att köpa choklad HAHAHA . Andrea skulle tanka lur också äntligen 100år bree!! Vi hade fett äcklig lunch det gick nt ens att äta . Efter skolan åkte jag hem och gjorde inget speciellt förutom att messade , chttade och facbook . Imorgon har vi idrott första lektionen -.- Men ska kolla på min serie nu . Godnatt ♥
 Oliiw <3
Hösten är framme. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0