Sorry

Hej :> Jag vet har inte bloggat på några dagar men orkade inte sorry men nu när IT-kursen är över ska jag försöka blogga oftare. Idag var en vanlig skoldag ganska roligit att träffa alla igen men ändå tråkig med plugg vi har fått skit mycke läxor som vi ska va klara den här veckan uff -.- Ialaf kom hem gjorde klart min travelbook grej det tog 3 timmar ! men nu e jag klar och chillar . Imorgon har vi orientering eller aa alla har inte de utan några . Vi ska åka till stan och orientera där NAJSS : ) Efter orienteringen ska vi dra till doken och äta där . Samling 8.40 vid pendel sköönt lite sovmorgon kan man säga. Nu så chattar jag med några och sen blir de TV och sängen ; ) Japp det var allt godnatt !
/Oliiw♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0