Söndag

Shaa Shaa ! Chattar med min underbara Pepic hahaha : ) Idag vaknade jag runt 11.30 så pallade inte göra nåt. Jag chillade och kollade på tv hela dagen typ sen kom mamma och sa att jag måste gå och köpa några produkter till henne så jag gick till "hemköp" . När jag kom gjorde jag min religion läxa och nu tänkte jag gå och lägga mig lite asso jag e lite förkyld. Igår åkte jag till min religion skola och det var jätte roligt. Efter det drog vi till donken hahaha som alltid. En random kille kom fram till mig och frågade mig vad jag heter han var ganska söt ; P Fan vad jag saknar mina vänner från Polen. Vill bara lämmna allt och åka dit ; / Imorgon är det utvecklinsamtal haha hoppas de säger bara bra saker om mig : ) Skönt att vakna med tanken att det är prao imorgon istället för skolan. Japp det var allt vi hörs  imorgon ;*
/Oliiw♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0