Skiiiit trött

Kom hem för en timme sen e skiit trött. Vaknade runt 6 och åkte till Kista med Sophia. På kursen var det skit kul vi fick väskor, tröjor och USB . Vi fick göra olika övningar och så . De bjöd på fika och lunch. När vi var på väg hem så mötte vi Felicia, Sandra och Tarek så vi snackade lite. Kom hem duschade och kollar på tv.

Igår så gjorde jag inget tills mimmi ringde och frågade om vi kan göra nåt så vi träffades och drog först till tumba och gick runt sen så gick vi till ss och va inne på facebook . Jag snackade lite med min kusse Bartek efter de gick vi hem till liv och åt  eller jag orkade nt äta. HAHA hennes pappa skrämde mig fick nästan hjärt attack !!! Sköön hennes pappa är :) Sen mötte vi Eve och några till så vi buuusade med dem.

Det var allt puss .


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha liiiv igår hahah min pappa :D <3

2011-11-01 @ 20:14:30
Postat av: Anonym

Busade? HAHA Vad gjorde ni!?

2011-11-07 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0