Remember M remember E put them together and remember ME

Kom hem nyss från ss var där med Andrea och Alicia ganska kul vi körde biljar och fotboll sen så satt vi och snackade  om allt : ) Idag så var det en kul dag vi åkte till stan och orienterade där asso vi skulle hitta statyn och ta kort på de det var våra kontroller som vi skulle hitta . Jag var med Alicia men vi gick med Andrea och Felli hahaha jag och felli gjorde typ hela jobbet duktiga cheyer liksom ; P Vi blev godkända yesss !! Vi slutade runt halv 12 tror  jag ..? så vi tog pendel t tumba och gick till donken sen så kom Linda L , Cissi och Mille dit . Vi hade skiit roligt vi hade matkrig och så . Kom hem så mamma sa att hon vill dra t tumba centrum för hon ville shoppa så följde med henne . Nu så pluggar jag lite NO för ska ha No prov nästa vecka : o Vi hörs imorgon !
/Oliiw♥
Polen i mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea *

Jag heter ANDREA INTE ANDRA HAHAHAHHAHAHAHAH <3

2011-11-09 @ 20:43:32
Postat av: Oliiw

hahaha oj sorry bror skrev fel <3

2011-11-09 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0