Everything will be okey in the end. If it's not okey, it's not the end!

Hej ! Kom hem nyss var och kollade på nackdalas match duktiga de var vann med 1-0 mot Älvsjö . Idag var en vanlig skoldag första lektionen var idrott haha vi dansade skiit kul  sen var de vanliga lektioner . Kom hem runt 3 åt och pluggade började skriva lite min deckare. Andrea okej sorry skrev ditt namn fel men du vet att ja älskar dig världens bästa brosa ! Ska kolla på top model haha gillar att kolla på smala tjejer som tar på sig snygga klder åå vill också : P Sköönt att vi har studiedag på fredag ska åka och köpa fotbolsskor och sen blir de chill . På söndag  ska jag träffa min kusin tror jag  det var länge sen jag har träffat henne saknar henne . Bloggar mer imorgon bye bye♥
Daniela bror du är en skit bra vän som jag kan alltid lita på love you ! ♥

Kommentarer
Postat av: dani <3

2011-11-10 @ 21:03:59
Postat av: dani <3

OLIWIA!!!!!!!!!!!!!

2011-11-10 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0