:(

Håller på att bli sjuk fan asso :/ Förlåt att jag inte bloggade men var fullt upptagen . Prao går skit bra de ska klippa mitt hår på måndag tror jag men annars e det jätte roligt. Jag står på kassan, hjälper de att städa, gör kaffe till kunder osv.  När det inte finns så mkt kunder kollar vi på tv och äter bullar haha sån jobb kan ja ha i framtiden. Idag kom Nathalie (min lärare) och hälsade på . Hon frågade de hur det går för mig och sånt de sa att jag är jätte duktig sen kom mamma och jag tog rast för vi skulle äta tilsammans i skäris. Vi åt kebab fan va gott : ) Sophia var inte på sin prao plats idag fan har hänt med henne? men ialf jag kom hem städade min mammas bil haha vet det låter konstig men ajja sen läste jag min bok "om jag kunde drömma" gammal men bra !  Och nu ligger jag och kollar på tv med min lilla syrra . Tror att jag har feber. Det får inte hända jag kan inte bli sjuk för imorgon är det min religion skola och efter det ska vi gå till donken . Hur är det med er?  Vi hörs ska fortsätta att kolla på tv !
/Oliiw♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas du blir bra mitt allt <3

2011-11-28 @ 17:50:34
Postat av: Oliiw

Tack liv . Det är bra nu tror jag... haha saknar dig! <3

2011-11-28 @ 19:37:52
Postat av: Mimmi

bra liv, haha saknar dig med! <3

2011-11-29 @ 15:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0