Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar

Hej! Sitter och kollar på tv. Idag var det prao som vanligt. När jag satt i bussen ringde larmet ja ba WTF sen märkte jag att jag vaknade en timme för tidigt HAHAHA. Det klart jag är ju blond ;P Jag läste min bok en timme ! Idag var det inte så mkt att göra på min "jobb" men det var endå kul. Kommer sakna de  skit mkt : ( Efter skolan var det utvecklingsamtal. Det gick suuuuuper bra. Jag når målen i alla ämnen . Kan det bli bättre? : ) De sa bara bra saker om mig. Mamma är så stolt över mig haha. Idag var det träning men jag gick inte har så ont i magen asso FAN! Vet nt varför jag har så ont hoppas det går över. Okej ska gå in på facebook nu vi hörs ;*
/Oliiw♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0