Att ta tillbaka gammal kärlek är som att läsa en bok man redan läst, man vet slutet...

Hejsan! Kollar på tv och dricker te : ) Igår så åkte jag till Sanstull och gick till min religionskola. Presten snackade om sex hahahaha alla dog av garv sen så drog jag, Dagge och en till tjej till donken . Vi åt och åkte hem . Jag hade lite extra brottom för Daniela skulle sova över hos mig och jag hann inte städa så jag kom hem runt 5 städade gick och köpte popcorn och sånt men så klart Daniela kom med 2påsar chips, chocklad och cola muuums :) Vi hade skiiit roligt vi kollade på the gradge eller hur man stavar det nu sen så kollade vi på en polsk talang program . Runt 1 gick vi och la oss vi var helt själva hemma . Min mamma sovde över hos sin kompis med min syster Wiktora skiiiit läskigt. Jag hade svårt att sömna efter skräckfilmen men till slut somnade jag. Jag vaknade runt 9 och väckte Daniela så vi körde kudde krig hahahaha Jag vann så klart : P Hon gick runt halv tolv för hon skulle ha träning. Jag pluggade typ hela dagen och chillade. Imorgon är det måndag igen ufff vem fan orkar med skolan..? Inte jag ialf  men ska forsätta kolla på tv Godnatt!
Kolla vilken fin armband! (Gucci)   /Oliiw♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0