Sommarloooov!!!

Heeej ! Har kommit hem nyss e helt död efter att va hela dan med kusiner HAHA ;) Idag har det inte hänt så mycke skulle vara med Linda hela dan men hon hade tandläkare så vi ska vara med varandra en annan dag istället ;) Jag promenerade med min lillakusin 2 timmar ;O men ajja fick träffa mina vänner iallafall ;P Imorgon ska jag va med mitt allt (mimmi) haha kommer bli säkert kul.  Hoppas ni tycker om vår blogg. Linda sa att hon ska göra en ny design snart (när hon årkar) haha . Igår var bäääästa dagen ever!! Först så var jag på skolavslutningen efter de åkte jag och Linda hem till henne så vi rökte vattenpipa haha (fula tjejer vi e liksom) ;) sen hade vi skiit tråkig så vi åkte taxi till Antonia HAHAHAHA! Antonia blev överraskad. Cissi var hos Antonia så vi gick hem till Linda igen och lyssnade på musik och allt möjligt . Antonia tog massor med bilder tror faktist att hon börjar bli beroende av att ta bilder. Juste Linda glömm inte lägga in bilderna från igår ! /Oliww


Kommentarer
Postat av: Antonia West/Chiquitalover

Oliwia, BÖRJAR bli fotoberoende?! Hahahahaaha xD Jag har varit det i typ 2 år!

2011-06-15 @ 22:03:18
URL: http://chiquitalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0