skrattattack!/L

HAHAHAHAHAHA!!! DÖR AV GARV! jag sitter och chattar på fejjan just nu med sötatse andrea (OMFG) pb och asså
om skiiiitttt roliga saker altså kan inte förklara vi gör planer inför nästa gång N**** loggar in HAHAHAHHA :D ♥ skoj skoj sen har jag laddat upp massa andra konstiga bilder hahaha olika bl på antonia leila hahaha hon dampar nu men det får man ta väl! asså för vdeoklipppet :/ ja men andra minnen har jag lagt ut på fejjan , japp tänkte ju kolla på big brother reprisen som är kl 23.00 för att det är då NICKY var med :D men hade för kul på datan 
HAHAHAHAH ja men nu tänkte jag ladda upp lite bilder olika skriver under.och hetatse leila all the way fr finkilanki

ja & nicky♥                                         när ja & andrea grisa i donken             ja& bilel


amina& ja i bb studuion                   jag &andi igår avslutningen♥       kofta h&m klänning(syster) tror zara

jag och ehm lite Isabel :D ♥             jag och myscket isabel :D         HAHA igår när jag och oliww ikte taxi till ANTONIA :D ♥  DET VAR TYP ALLT GODNATT SÖTNOSAR //LINDA

Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltid lika kul me dig bree :D , minnen ! <3

2011-06-16 @ 00:16:21
URL: http://cutiieess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder Linda <3

2011-06-16 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0