Hej jag är ute och krigar ;)

Heej! Förlåt att jag inte bloggade igår men hann inte ;/ . Igår var jag hela dan med mitt allt ;) Vi åkte t skärholmen och gick runt. Mimmi köpte massor med saker haha jag kom hem bara med en ring . Vi åt på donken och hade skiit kul sen åkte vi hem till till mimmi igen för jag skulle hjälpa henne att packa okej hjälpte inte direkt men kollade på vad hon ska ta med sig (halva garderoben typ) .  Jag sov över hos liv för hon ville och jag ville för hon åker ju imorgon så vi kommer inte träffa varandra på 3 månader ;O. Vi somnade typ vid 2.30 så vi hade svårt att vakna eller jag hade inte de ;) Vi åt frukost och åkte till tumba för mimmi skulle på ansiktsbehandling. Efter de var jag med kusinerna och sen åkte jag till skärholmen för "en blind människa" märkte inte att hon tog fel färg på underdelen så jag åkte och bytte färgen åt henne asso vad gör man inte för de man älskar? ;) Nu är jag äntligen hemma och vilar ;P Nu kommer en rolig bild från igår.
HAHAHA bäästa minnen. Nyaste mobilen (iphone 5) "Hej jag är ute och krigar" ;P
/Oliww


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAH IPHONE 5 :D

2011-06-17 @ 17:35:39
Postat av: Mimmi

HAHAH olivaa ta brot bilden på mig cook fin,håret o allt mmm ;)

lOVE u bästa dan med dig sis :*<3

3mån utan dig omöjliigt! haha hej liv jag är ute o krigar med min iphon 5 :D

2011-06-17 @ 19:15:25
URL: http://biibeziic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0