Torsdag

Hej! Sitter och väntar när mamma ska komma hem från jobbet. Idag hade vi bara 2 lektioner asso vi hade håltimme 3 timmar och + vi hade ingen hemkunskap -.- Vi satt i kafeterian istället och chillade. Det var julbord för lunch idag haha Daniela filmade skit rolig video på mig när jag äter skit äcklig fisk spydde nästan ;P Andrea lånade mitt busskort idag för hon skulle till Liljeholmen med Leila så jag tog hennes remsa. Skönt det är fredag imorgon. Sophia fick en lilla syster idag ett stort grattis Jijih : ) Det var därför du inte kom till skolan haha . Imorgon ska vi köpa julgran för vi hann inte köpa idag. Imorgon börjar jag 8.00 uff pallar inte vakna så tidigt -.- men ska dra nu mamma har kommit puss ;*
/Oliiw♥
HAHA så här är jag på morgonen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0