Saknar PRAO! ;(

Hej ! Kom hem nyss från Sabrinas fest. Det var suuuper roligt haha mycket mat och hög musik. Det var typ bara syrianer där förutom mig, Monika och Mimmi. Vi snakckade värsta haha dog av garv. Sabrina fick skit  snygga pressenter och så. Egentligen så hade jag inte riktigt bästemt mig om jag ska gå dit eller inte men Monika ringde och sa att jag måste komma så aa jag gick. Idag var det sista dagen på min prao FAN! jag kommer sakna de skit mkt eller gör redan det . Jag tog bilder med de så kommer lägga ut de idag. De klippte mitt hår idag helt gratis och fick som pressent schampoo och en sray som skyddar håret så snälla de är ! . Imorgon blir det religion skola och lite myss med kompisar :) Japp tror att jag ska gå lägga mig är skit trött godnatt! ;*
Här kommer bilder:
haha igga mitt face
Mina "jobb" kamrater haha
Så här ser det ut innut i
/Oliiw♥
Det här är mitt pressent från de! Så snälla asso .

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha liv bästa ! <3

2011-12-04 @ 00:05:08
Postat av: Oliiw

Svär liv du och jag bääästa! <3

2011-12-04 @ 16:36:54
Postat av: Mimmi

Hahaha liv deklart, love u! <33

2011-12-05 @ 17:38:40
Postat av: Oliiw

Va söt liv. Love you 2 mitt allt för alltid! :) <3

2011-12-06 @ 21:31:14
Postat av: Mimmi

O du mitt allt föralltid! :) <3

2011-12-06 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0