Polen imorgon!!!! : )

Hej! Hur mår ni? Ja, imorgon åker jag haha har längtat dit som fan. Ska till tumba centrum snart och shoppa lite innan jag åker ni vet man måste ha lite nya kläder haha. Jag fick många julklappar som TV, parfym, bok, pyjamas och väska till min data. Har varit i stan igår shit det e värsta rea och folk de djur svär o.O Jag har köpt bara fotbollskor. Tror att jag ska träffa Andrea idag innan jag åker om jag hinner. Kommer kissa på mig när jag kommer flyga själv heh. Tur att resan tar bara en timme. ;P Finns inget mer att blogga så vi hörs när jag kommer från Polen eller så ska jag blogga nån gång när jag e där. Vi ses!
Där bor jag :)
Där kommer jag sitta om 15 timmar ;P
/Oliiw♥
KÄRLEK!!
Kommer sakna er alla! Bye Bye ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0