Monday

Sha Sha! Duschade nyss och nu ska jag  läsa min bok. Idag gick jag till skolan vi städade men hade ont i magen så gick hem före lunch :/ Kl. 12 blev det bättre så jag åkte med min mamma på hennes skolavslutning. Hon är undersköterska nu GRATTIS mamma! Är stolt över dig. Vi åt mat där och tog bilder och sånt sen åkte vi till hennes kompis de hade värsta tjej snack värre än jag och Andrea hahaha. Efter en timme åkte vi hem för jag pallade inte lyssna på de. Runt 4 åkte jag ner till tumba centrum för jag skulle träffa min mooster, kusin och mormor. Medans jag väntade på bussen träffade jag Dille haha skön tjej vi snackade lite och sen så åkte jag ner. Köpte fin tröja haha Andrea du vet säkert vilken ?? :) men ialf skulle köpa en till julklapp till min mamma med hittade inget i tumba så åkte till stan själv och köpte skit fin present till henne. Kom hem kollade på tv och nu sitter jag på soffan och tar det lungt men ska gå och läsa min bok nu Godnatt!
Choinka z ozdobami na śniegu/Oliiw♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0