Låt ditt leende förändra världen, men låt inte världen förändra ditt leende

Hej igår hade vi lucia och vi fick sluta tidigare skönt! Idag hade vi ingen idrott så vissa fick sovmorgon men inte jag för viste inte att Roberto var sjuk -.- men vi slutade tidigare idag så mamma ringde och sa att jag ska ta buss och komma till ica Maxi . Vi köpte lite jul grejer och åkte hem. Jag ska kanske få iphone4 som julklapp :) Uff det är bara 4 skoldagar kvar sen är det loooov! Najjs men imorgon ska vi köpa julgran yess så mysigt det kommer bli. Jag tror att vi slutar tidigare imorgon så det bra. På lördag har jag min religion skola så det blir säkert donken med de haha vår rutin men tror att ska kolla på tv lite med mamma nu och sen blir det sängen så vi hörs imorgon om jag hinner blogga. GODNATT!

/Oliiw♥
Haha jag, Alicia och våra dumheter ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0