längtar till 28 december!

Heeeej! Är så glad! Fick pressenten nyss från mamma . Jag fick biljett till Polen !!! Tack underbaraste mamma! Lääängtar. Sorry att jag inte bloggade men hann aldrig så idag gjorde jag inget skolan som vanligt. Det var skit roligt jag, sab och Alicia sjöng "without you david guetta" på musiks lektionen vi var faktiskt jätte duktiga. När jag kom hem sömnade jag hahaha sen så kollade jag på tv och nu ska jag läsa min bok. Imorgon har jag idrott första lektionen -.- pallar inte + vi ska dansa och Andreas grupp suuuger vi har inte ens börjat ;/ men ialf jag hoppas att tiden går fort längter till mina underbar vänner som jag har saknat så jävla mkt. ; ) Det kommer va läskigt att flyga själv men vad gör man inte för att se sina vänner? haha japp jag hoppas att ni har det bra ..! Det var allt bloggar mer imorgon godnatt!
Mina underbara vänner ! Kärlek till er vi ses snart! <3 /Oliiw♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0