-

Fredag: Gick till skolan slutade tidigare än vad jag skulle och gick hem. När jag kom hem ringde mamma och sa att jag ska gå ner för vi skulle äta nåt så vi käkade kebab ;P Vi köpte äntligen julgran så hela familjen gjorde den fiiin :) sen så kollade jag på film med mamma.
Lördag: Vaknade runt 9 åt frukost och åkte till tumba centrum och shoppade lite med mamma. Jag köpte skit fin klänning asso döör den e så fin lägger upp bilden på den idag om jag pallar eller imorgon sen så var det dags för religion skola. När jag satt på tåget kom en skit läskig man och satte sig på mig och ville inte gå bort jag blev skit rädd och sprang därifrån en kvinna hjälpte mig asso han var psikiskt sjuk : O Efter skolan ringde min kusin och sa att hon väntar på mig i t-centralen så jag passade på och köpte julklapp till min mamma sen gick jag, min kusin och Dagge (min kompis) till donken och åt . På väg hem träffade jag felli med hennes syster haha de var också i stan och shoppade. Jag gick till min kusin för  hon skulle hämta sina grejer och sedan körde min mosters man oss hem till mig för min kusin skulle sova över hos mig. Det var jätte roligt vi snackade om allt. Hon hade jätte mycke grejer att berätta till mig så tiden gick snabbt sen så kollade vi på film och jag körde temple run på hennes mobil. Hennes rekorde e typ 5miljonr : O Vi somnade runt halv 1.
Söndag: Vi vaknade runt halv 9 och åkte till kyrkan. På vägen dit träffade vi hennes kompis. Efter kyrkan skulle min kusin till jobbet så jag fick åka själv hem. Var rädd att inte träffa den dära läskiga mannan haha. INTE ROLIGT.  Japp resten av dagen kollade jag på tv och chillade. Det var typ allt vi hörs imorgon ;*
/Oliiw♥
Köpte den i b.young : )

Kommentarer
Postat av: MImmi

Liiiv va snygg!

Saknar dig!! <3

2011-12-19 @ 02:17:18
Postat av: Dani

Omg nu vet jag vilken du mena <3:D

2011-12-19 @ 12:43:41
Postat av: Oliiw

Liv : Tack! Saknar dig me men tänk dig du är "bara" några miljoner kilometer ifrån mig ;** Love you



Dani: haha fick förklara för dig 100 timmar men du fattade endå inte med bra att du vet nu vilken jag menade :* :)

2011-12-19 @ 21:23:38
Postat av: Mimmi

Haha liv ja är i andra sidan jorden ifrån dig :( <3 love u more !

2011-12-21 @ 04:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0